Inici

Campus Ítaca

logo_itacaEl Campus Ítica és d'un programa socioeducatiu de la UAB per a estudiants de secundària, pioner a Catalunya i a la resta d’Europa. Només a Escòcia –Universitat d’Strathclyde- se’n fa un de característiques semblants. El nostre centre participa al Campus Ítaca, projecte educatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) des del curs 2007.

A Catalunya, el percentatge d’alumnat que continua estudiant després d’acabar l’etapa d’educació secundària obligatòria (ESO) és dels més baixos d’Europa. L’objectiu d’aquest programa és animar els alumnes a continuar estudiant després de l’ESO.

D’altra banda, vol ser un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos i potenciar l’ús del català com a llengua comuna. Aquests objectius, augment de la formació dels ciutadans i treball per a una major cohesió social, són objectius coincidents amb els Plans educatius d’entorn del Departament d’Educació en cooperació amb els municipis catalans.

El programa va adreçat a nois i noies de 15 anys que han acabat 3r d’ESO i que durant el proper curs, l’últim de l’etapa d’escolarització obligatòria, hauran d’optar entre accedir al món laboral, cursar algun mòdul professional de grau mitjà, o fer batxillerat.

Durant un parell de setmanes, a les darreries de 3r d’ESO (juny o juliol), l’alumnat fa una estada al Campus de la UAB. Durant el Campus comparteix Universitat amb altres alumnes d’altres centres de Catalunya, tot desenvolupant una àmplia varietat d’activitats acadèmiques i culturals, de diferents branques i disciplines universitàries (biologia, filologia, matemàtiques, enginyeria, educació...).

                            

 

 

Coneixement d'oficis'16

Un any més, i aquest és el novè, l’institut ha participat en el projecte de Coneixement d’Oficis que ofereix el Vapor Llonch de Sabadell.

 

ConeixementOficisEl Coneixement d’Oficis és un recurs de transició entre el món escolar i el món laboral, per aquest motiu, està adreçat a un grup reduït d’alumnes que, aquest curs, finalitzen la seva etapa d’escolarització obligatòria. Amb l’objectiu d’apropar-los a l’àmbit del treball i de facilitar l’orientació i planificació del seu futur professional, els alumnes han realitzat set oficis diferents al llarg del curs: fleca, metall, electricitat, arts gràfiques, hosteleria, fusteria, i automoció que us il•lustrem, en aquesta pàgina web, durant el seu procés.

Estudiar i testar a la vegada l'àmbit laboral és una oportunitat per despertar vocacions professionals, per testar diferents àmbits del món del treball i per animar l'alumnat seleccionat a iniciar un nou procés acadèmic un cop finalitzada l'escolarització obligatòria.

 

Lampisteria

Electricitat:

  • 2016-02-29_11-28-57
  • 2016-02-29_11-29-53
  • 2016-02-29_11-51-02
  • 2016-02-29_11-51-06
  • 2016-02-29_11-51-54
  • 2016-02-29_11-52-07
  • 2016-02-29_11-52-16
  • 2016-02-29_11-52-23
  • 2016-02-29_11-52-25
  • 2016-02-29_11-52-35
  • 2016-02-29_12-12-18
  • 2016-02-29_12-12-22

 

Fontaneria:

 

  • 2016-03-07_10-56-52
  • 2016-03-07_10-57-00
  • 2016-03-07_10-57-27
  • 2016-03-07_11-00-55
  • 2016-03-07_11-04-38
  • 2016-03-07_11-06-46
  • 2016-03-07_11-07-44
  • 2016-03-07_11-16-42
  • 2016-03-07_11-19-26
  • 2016-03-07_11-26-05 (1)
  • 2016-03-07_11-29-36 (1)
  • 2016-03-07_11-30-55 (1)
  • 2016-03-07_11-34-17 (1)
  • 2016-03-07_11-35-13 (1)
  • 2016-03-07_11-40-11 (1)
  • 2016-03-07_11-42-57 (1)
  • 2016-03-07_11-44-22
  • 2016-03-07_11-44-34 (1)
  • 2016-03-07_11-48-14 (1)
  • 2016-03-07_11-51-26
  • 2016-03-07_11-51-36 (1)
  • 2016-03-07_11-56-02
  • 2016-03-07_11-56-09 (1)
  • 2016-03-07_11-58-18 (1)
  • 2016-03-07_11-58-18 (2)
  • 2016-03-07_12-01-46 (1)
  • 2016-03-07_12-01-51 (1)
  • 2016-03-07_12-01-58
  • 2016-03-07_12-03-43

 

Plaques Solars:

 

  • 2016-03-14_11-15-23
  • 2016-03-14_11-15-35
  • 2016-03-14_11-16-29
  • 2016-03-14_11-18-39
  • 2016-03-14_11-18-43 (1)
  • 2016-03-14_11-18-51 (1)
  • 2016-03-14_11-20-41
  • 2016-03-14_11-21-35
  • 2016-03-14_11-21-39
  • 2016-03-14_11-22-02
  • 2016-03-14_11-22-12 (1)
  • 2016-03-14_11-22-52 (1)
  • 2016-03-14_11-26-08
  • 2016-03-14_11-26-20
  • 2016-03-14_11-28-21 (1)
  • 2016-03-14_11-35-59 (1)
  • 2016-03-14_11-36-07 (1)
  • 2016-03-14_11-36-16 (1)
  • 2016-03-14_11-36-29 (1)
  • 2016-03-14_11-36-59 (1)
  • 2016-03-14_11-37-12
  • 2016-03-14_11-37-31
  • 2016-03-14_11-37-45
  • 2016-03-14_11-41-20
  • 2016-03-14_11-46-30
  • 2016-03-14_11-47-30 (1)
  • 2016-03-14_11-48-18 (1)
  • 2016-03-14_11-48-23
  • 2016-03-14_11-48-28
  • 2016-03-14_11-52-11 (1)
  • 2016-03-14_11-52-51 (1)
  • 2016-03-14_11-53-11
  • 2016-03-14_11-53-24
  • 2016-03-14_11-56-48
  • 2016-03-14_12-00-40
  • 2016-03-14_12-00-44 (1)
  • 2016-03-14_12-00-59 (1)
  • 2016-03-14_12-01-14
  • 2016-03-14_12-01-51 (1)

 

 

Arts gràfiques

 

  • 2016-04-11_09-45-30
  • 2016-04-11_09-49-01
  • 2016-04-11_09-54-07
  • 2016-04-11_09-58-23 (1)
  • 2016-04-11_09-58-45
  • 2016-04-11_10-25-14
  • 2016-04-11_11-35-49
  • 2016-04-11_11-41-48
  • 2016-04-11_12-02-35
  • 2016-04-11_12-03-01 (1)
  • 2016-04-11_12-03-01
  • 2016-04-11_12-03-47 (1)
  • 2016-04-11_12-03-47
  • 2016-04-11_12-04-29
  • 2016-04-11_12-14-24
  • P1050264
  • P1050271

Fleca

Brioix:

  • 2016-02-01_09-35-18
  • 2016-02-01_09-35-45 (1)
  • 2016-02-01_09-35-52
  • 2016-02-01_09-54-36
  • 2016-02-01_09-55-07
  • 2016-02-01_09-55-16
  • 2016-02-01_10-00-49
  • 2016-02-01_10-01-05
  • 2016-02-01_10-06-28
  • 2016-02-01_10-06-40
  • 2016-02-01_10-54-08
  • 2016-02-01_10-54-43
  • 2016-02-01_10-54-59
  • 2016-02-01_10-57-21 (1)
  • 2016-02-01_10-57-45
  • 2016-02-01_10-58-03
  • 2016-02-01_11-03-05
  • 2016-02-01_11-03-17
  • 2016-02-01_11-12-39
  • 2016-02-01_12-00-00
  • 2016-02-01_12-10-34
  • 2016-02-01_12-10-41
  • 2016-02-01_12-12-56
  • 2016-02-01_12-13-35
  • 2016-02-01_12-13-57
  • 2016-02-01_12-21-24
  • 2016-02-01_12-24-04
  • 2016-02-01_12-33-52
  • 2016-02-01_15-40-50
  • 2016-02-01_15-41-31
  • 2016-02-01_15-42-46
  • 2016-02-01_15-43-57
  • 2016-02-01_15-45-07

Croissant:

  • 2016-01-25_09-35-19
  • 2016-01-25_09-43-14 (1)
  • 2016-01-25_09-58-18 (1)
  • 2016-01-25_09-58-59
  • 2016-01-25_09-59-03
  • 2016-01-25_09-59-07
  • 2016-01-25_10-02-21
  • 2016-01-25_10-09-08 (1)
  • 2016-01-25_10-09-18
  • 2016-01-25_10-09-26 (1)
  • 2016-01-25_10-09-36
  • 2016-01-25_10-09-48
  • 2016-01-25_10-13-17 (1)
  • 2016-01-25_10-13-31
  • 2016-01-25_10-31-48
  • 2016-01-25_10-31-54
  • 2016-01-25_10-36-25
  • 2016-01-25_11-52-22
  • 2016-01-25_11-52-57
  • 2016-01-25_11-52-59
  • 2016-01-25_11-58-38
  • 2016-01-25_12-02-58
  • 2016-01-25_12-03-18
  • 2016-01-25_12-11-50

Pa:

  • 2016-01-18_11-51-51
  • 2016-01-18_12-03-10
  • 2016-01-18_12-03-31
  • 2016-01-18_12-03-56
  • 2016-01-18_12-04-31
  • 2016-01-18_12-04-51
  • 2016-01-18_12-06-27
  • 2016-01-18_12-07-40
  • 2016-01-18_12-07-51
  • 2016-01-18_12-07-53
  • 2016-01-18_12-08-00
  • 2016-01-18_12-08-35
  • 2016-01-18_12-11-18
  • 2016-01-18_12-13-23
  • 2016-01-18_12-13-29

Automoció

Motor:

  • 2016-05-30_09-25-08
  • 2016-05-30_09-25-21
  • 2016-05-30_09-57-19 (1)
  • 2016-05-30_10-05-17
  • 2016-05-30_10-05-32
  • 2016-05-30_10-05-48 (1)
  • 2016-05-30_10-06-05
  • 2016-05-30_10-06-56 (1)
  • 2016-05-30_10-07-20 (1)
  • 2016-05-30_10-11-22 (1)
  • 2016-05-30_10-11-51 (1)
  • 2016-05-30_10-26-27 (1)
  • 2016-05-30_10-26-35 (1)
  • 2016-05-30_10-26-44
  • 2016-05-30_10-28-05 (1)
  • 2016-05-30_11-20-23 (1)
  • 2016-05-30_11-20-59 (1)
  • 2016-05-30_11-21-43 (1)
  • 2016-05-30_11-27-52
  • 2016-05-30_11-30-49 (1)
  • 2016-05-30_11-31-06 (1)
  • 2016-05-30_11-31-24 (1)
  • 2016-05-30_11-31-37 (1)
  • 2016-05-30_11-32-52 (1)
  • 2016-05-30_11-34-12 (1)
  • 2016-05-30_11-36-47 (1)
  • 2016-05-30_11-36-55 (1)
  • 2016-05-30_11-37-00 (1)
  • 2016-05-30_11-40-33 (1)
  • 2016-05-30_11-40-41 (1)
  • 2016-05-30_11-40-57 (1)
  • 2016-05-30_11-43-04 (1)
  • 2016-05-30_11-48-17 (1)
  • 2016-05-30_11-53-46 (1)
  • 2016-05-30_11-57-28

Rodes:

  • 2016-05-25_09-26-48
  • 2016-05-25_09-39-23
  • 2016-05-25_10-10-10
  • 2016-05-25_10-14-16
  • 2016-05-25_11-27-59
  • 2016-05-25_11-28-28 (1)
  • 2016-05-25_11-28-43
  • 2016-05-25_11-30-41
  • 2016-05-25_11-40-29 (1)
  • 2016-05-25_11-40-41 (1)
  • 2016-05-25_11-40-56 (1)
  • 2016-05-25_11-44-35 (1)
  • 2016-05-25_11-52-50 (1)
  • 2016-05-25_11-54-29 (1)
  • 2016-05-25_11-57-48 (1)
  • 2016-05-25_11-58-14 (1)
  • 2016-05-25_11-59-24 (1)
  • 2016-05-25_11-59-56 (1)
  • 2016-05-25_12-01-30 (1)
  • 2016-05-25_12-08-44 (1)
  • 2016-05-25_12-09-14 (1)
  • 2016-05-25_12-12-21 (1)
  • 2016-05-25_12-13-35 (1)
  • 2016-05-25_12-14-46 (1)
  • 2016-05-25_12-15-23 (1)

Fusteria

Fusteria:

  • 2016-05-11_09-22-42
  • 2016-05-11_09-23-08
  • 2016-05-11_09-24-46
  • 2016-05-11_09-24-55
  • 2016-05-11_09-41-15
  • 2016-05-11_09-46-15
  • 2016-05-11_11-06-10
  • 2016-05-11_11-06-21
  • 2016-05-11_11-07-19
  • 2016-05-11_11-07-35
  • 2016-05-11_11-07-57
  • 2016-05-11_12-13-15 (1)
  • 2016-05-11_12-14-01 (1)
  • 2016-05-11_12-14-30 (1)
  • 2016-05-11_12-14-38 (1)
  • 2016-05-18_09-26-31
  • 2016-05-18_09-27-29
  • 2016-05-18_09-27-40
  • 2016-05-18_09-27-57
  • 2016-05-18_09-36-38
  • 2016-05-18_09-36-49
  • 2016-05-18_09-39-28
  • 2016-05-18_09-50-10 (1)
  • 2016-05-18_09-50-24 (1)
  • 2016-05-18_09-56-52 (1)
  • 2016-05-18_09-57-54 (1)
  • 2016-05-18_10-01-43 (1)
  • 2016-05-18_10-02-06 (1)
  • 2016-05-18_10-05-08 (1)
  • 2016-05-18_10-07-32 (1)
  • 2016-05-18_10-09-06 (1)
  • 2016-05-18_10-10-10 (1)
  • 2016-05-18_10-11-14 (1)
  • 2016-05-18_10-16-30 (1)
  • 2016-05-18_10-17-58 (1)
  • 2016-05-18_11-10-15
  • 2016-05-18_11-13-05
  • 2016-05-18_11-16-54
  • 2016-05-18_11-18-11
  • 2016-05-18_11-18-56
  • 2016-05-18_11-27-01
  • 2016-05-23_09-19-51
  • 2016-05-23_09-20-06
  • 2016-05-23_09-24-40
  • 2016-05-23_09-24-51
  • 2016-05-23_09-33-53
  • 2016-05-23_09-41-33
  • 2016-05-23_11-12-39
  • 2016-05-23_11-19-21
  • 2016-05-23_11-19-28
  • 2016-05-23_11-20-58 (1)
  • 2016-05-23_11-21-49 (1)
  • 2016-05-23_11-22-35 (1)
  • 2016-05-23_11-25-38 (1)
  • 2016-05-23_11-25-45 (1)
  • 2016-05-23_11-32-44 (1)
  • 2016-05-23_11-40-27 (1)
  • 2016-05-23_12-14-00 (1)
  • 2016-05-23_12-16-43
  • 2016-05-23_12-16-52

Hosteleria

Cuina:

  • 2016-04-18_10-28-27
  • 2016-04-18_10-28-29
  • 2016-04-18_10-29-21 (1)
  • 2016-04-18_11-23-55
  • 2016-04-18_11-52-00
  • 2016-04-18_11-53-19
  • 2016-04-18_11-53-22
  • 2016-04-18_11-54-05 (1)
  • 2016-04-18_11-54-40
  • 2016-04-18_11-54-47
  • 2016-04-25_10-23-02
  • 2016-04-25_10-23-06
  • 2016-04-25_10-23-12 (1)
  • 2016-04-25_10-23-28 (1)
  • 2016-04-25_10-23-30 (1)
  • 2016-04-25_10-23-47 (1)
  • 2016-04-25_11-36-26 (1)
  • 2016-04-25_11-36-34
  • 2016-04-25_11-36-38
  • 2016-04-25_11-36-47
  • 2016-04-25_11-36-50 (1)
  • 2016-04-25_11-36-56
  • 2016-04-25_11-37-20 (1)
  • 2016-05-02_10-14-42
  • 2016-05-02_10-14-52 (1)
  • 2016-05-02_10-15-37
  • 2016-05-02_10-15-49
  • 2016-05-02_10-16-38
  • 2016-05-02_10-16-58 (1)
  • 2016-05-02_10-17-04 (1)
  • 2016-05-02_10-17-24 (1)
  • 2016-05-02_10-17-40 (1)
  • 2016-05-02_10-17-42 (1)
  • 2016-05-02_10-17-45 (1)
  • 2016-05-02_10-18-09
  • 2016-05-02_10-18-39 (1)
  • 2016-05-02_10-18-44 (1)
  • 2016-05-02_10-18-55 (1)
  • 2016-05-02_10-19-11 (1)
  • 2016-05-02_10-19-26 (1)
  • 2016-05-02_10-19-37
  • 2016-05-02_10-19-47
  • 2016-05-02_10-20-08 (1)

Sala:

  • 2016-04-18_10-18-27
  • 2016-04-18_10-19-24
  • 2016-04-18_10-30-44
  • 2016-04-18_10-33-46
  • 2016-04-18_11-44-12 (1)
  • 2016-04-18_11-48-17
  • 2016-04-18_11-48-42
  • 2016-04-18_11-49-16
  • 2016-04-18_11-49-38
  • 2016-04-18_11-49-45
  • 2016-04-18_11-49-53
  • 2016-04-18_11-50-16
  • 2016-04-18_11-50-30
  • 2016-04-18_11-50-56
  • 2016-04-18_11-51-10
  • 2016-04-18_11-51-29
  • 2016-04-18_11-59-39
  • 2016-04-18_11-59-47
  • 2016-04-18_11-59-54
  • 2016-04-18_12-12-57
  • 2016-04-18_12-13-14
  • 2016-04-25_09-46-50
  • 2016-04-25_09-54-24
  • 2016-04-25_09-54-31
  • 2016-04-25_09-54-39 (1)
  • 2016-04-25_10-03-06
  • 2016-04-25_11-32-55 (1)
  • 2016-04-25_11-34-46
  • 2016-04-25_11-35-07
  • 2016-04-25_11-35-17 (1)
  • 2016-04-25_11-35-38
  • 2016-04-25_11-47-34 (1)
  • 2016-04-25_11-48-59
  • 2016-04-25_11-49-15 (1)
  • 2016-04-25_11-49-31
  • 2016-04-25_11-49-47 (1)
  • 2016-04-25_11-51-54
  • 2016-04-25_11-51-58
  • 2016-04-25_11-54-59
  • 2016-05-02_10-13-06 (1)
  • 2016-05-02_10-13-16
  • 2016-05-02_10-13-32
  • 2016-05-02_10-41-53 (1)
  • 2016-05-02_11-26-57 (1)
  • 2016-05-02_12-02-13 (1)

Metall

Metacrilat:

  • (1)
  • 2016-02-10_09-54-51
  • 2016-02-10_10-05-38
  • 2016-02-10_10-05-46
  • 2016-02-10_10-05-51
  • 2016-02-10_10-06-02
  • 2016-02-10_10-11-06
  • 2016-02-10_10-11-09
  • 2016-02-10_10-11-16
  • 2016-02-10_10-11-33
  • 2016-02-10_10-57-11
  • 2016-02-10_10-57-15
  • 2016-02-10_10-57-27
  • 2016-02-10_11-04-07 (1)
  • 2016-02-10_11-04-18
  • 2016-02-10_11-05-02 (1)
  • 2016-02-10_11-05-43 (1)
  • 2016-02-10_11-06-17 (1)
  • 2016-02-10_11-06-52 (1)
  • 2016-02-10_11-07-28 (1)
  • 2016-02-10_11-08-07 (1)
  • 2016-02-10_11-08-13
  • 2016-02-10_11-09-00
  • 2016-02-10_11-09-09
  • 2016-02-10_11-17-13 (1)
  • 2016-02-10_11-17-46 (1)
  • 2016-02-10_11-18-04 (1)
  • 2016-02-10_11-18-52 (1)
  • 2016-02-10_11-19-45 (1)
  • 2016-02-10_11-19-57 (1)
  • 2016-02-10_11-20-33 (1)
  • 2016-02-10_11-20-40 (1)
  • 2016-02-10_11-20-45 (1)
  • 2016-02-10_11-20-52 (1)
  • 2016-02-10_11-22-28 (1)
  • 2016-02-10_11-22-38 (1)
  • 2016-02-10_11-25-54 (1)
  • 2016-02-10_11-26-00 (1)
  • 2016-02-10_11-26-10 (1)
  • 2016-02-10_11-30-11 (1)
  • 2016-02-10_11-30-16 (1)
  • 2016-02-10_11-38-56 (1)
  • 2016-02-10_11-39-46 (1)
  • 2016-02-10_11-45-54
  • 2016-02-10_11-45-59
  • 2016-02-10_11-46-02
  • 2016-02-10_11-46-21
  • 2016-02-10_12-16-27 81)
  • 2016-02-10_12-16-41 (1)
  • 2016-02-10_12-21-14
  • 2016-02-10_12-21-28
  • 2016-02-10_12-21-45

Metall:

  • 2016-02-15_10-16-32 (1)
  • 2016-02-15_10-17-15
  • 2016-02-15_10-17-31 (1)
  • 2016-02-15_10-58-01 (1)
  • 2016-02-15_10-58-04 (1)
  • 2016-02-15_10-58-07 (1)
  • 2016-02-15_10-59-23 (1)
  • 2016-02-15_10-59-33
  • 2016-02-15_11-00-08
  • 2016-02-15_11-00-20
  • 2016-02-15_11-00-46 (1)
  • 2016-02-15_11-01-01 (1)
  • 2016-02-15_11-01-14
  • 2016-02-15_11-01-18
  • 2016-02-15_11-01-20
  • 2016-02-15_11-01-22
  • 2016-02-15_11-01-25
  • 2016-02-15_11-01-31
  • 2016-02-15_11-01-37
  • 2016-02-15_11-02-58
  • 2016-02-15_11-03-02

Cloenda

  • P1050245
  • P1050246
  • P1050248
  • P1050249
  • P1050250
  • P1050251
  • P1050252
  • P1050254
  • P1050256
  • P1050257
  • P1050258
  • P1050259
  • P1050260
  • P1050261
  • P1050262

Participants

  • 2016-03-14_12-27-23
  • 2016-03-14_12-27-25
  • 2016-03-14_12-27-40
  • Abdel
  • Alberto
  • Dorian
  • Gina
  • Jeremy
  • Juan David
  • Mar
  • Moha
  • Sergio
  • Sofía
  • Visa
  • Yasmine
  • chicas1
  • chicas2
  • chicos1
  • chicos2
  • chicos3
  • grupo1
  • grupo2

Pràctiques en empreses

Per sisè any consecutiu l’Institut ha participat, al llarg de tot el curs, en el Projecte Singular que consisteix en la realització de pràctiques, en entitats municipals, relacionades amb el món laboral.


Practiques Gràcies a un conveni de col•laboració entre l’Ajuntament de Sabadell i el Departament d’Ensenyament, alguns/es alumnes de 4t d’ESO han pogut realitzar estades en equipaments municipals com ara biblioteques, complexos esportius, casals d’avis, centres cívics, etc., que seran molt útils a l'hora de continuar la seva formació i/o d'incorporar-se al món laboral.

Aquesta experiència ha aportat a l’alumnat participant l’aprenentatge i l’assoliment de determinats hàbits laborals (puntualitat, responsabilitat, treball en equip...) així com habilitats personals (millora de la comunicació, autonomia, maduresa...) i ha donat als/les joves una oportunitat de creixement i superació personal, de pèrdua de les pors, de foment de l’autoestima i la confiança en un/a mateix/a que, la majoria d’ells/elles, han sabut aprofitar i han valorat com una experiència positiva i de maduració personal.

Biblioteques

  • 2016-05-02_16-16-58
  • 2016-05-02_16-17-15
  • 2016-05-02_16-21-43
  • 2016-05-02_16-21-47
  • 2016-05-02_16-22-04
  • 2016-05-02_16-22-14

Casals d'avis

  • 2016-05-18_16-56-23

Centres cívics

  • 2016-05-02_15-56-46
  • 2016-05-02_15-56-51
  • 2016-05-02_15-57-00
  • 2016-05-02_15-57-01
  • 2016-05-17_16-22-39
  • 2016-05-17_16-22-44
  • 2016-05-17_16-23-43
  • 2016-05-17_16-23-52

Centres esportius

  • 2016-05-02_17-17-57
  • 2016-05-02_17-18-02
  • 2016-05-02_17-18-07
  • 2016-05-03_13-31-02
  • 2016-05-03_13-41-15
  • 2016-05-03_13-41-20
  • 2016-05-03_13-41-36
  • 2016-05-03_13-41-45
  • 2016-05-18_17-21-55
  • 2016-05-18_17-24-30

Nou LOGO de Mediació

Al Ribot i Serra volem renovar el servei de mediació, volem fer-lo una miqueta més nostre i que tots i totes puguem participar activament d'aquesta eina de resolució de conflictes, amb aquest propòsit, hem començat per l’elaboració d'un logo.


Logo mediacio A la matèria de Visual i Plàstica s'ha treballat tant el concepte de logotip com el de mediació, i amb tota la informació, l'alumnat de 1r i 2n d'ESO ha realitzat diferents dissenys per transmetre aquesta idea.

Han estat, però, els/les alumnes de 3r i 4t els/les que han votat els treballs més creatius i que podien adaptar-se millor al concepte de mediació.

D'aquesta manera, tot l'alumnat d'ESO ha pogut col·laborar en la tria del logo del servei de mediació del nostre centre. Us deixem una mostra dels treballs:

Logos seleccionats

  • P1050074
  • P1050075
  • P1050076
  • P1050077
  • P1050078
  • P1050080
  • P1050081
  • P1050082
  • P1050083
  • P1050084
  • P1050085
  • P1050086
  • P1050087
  • P1050088
  • P1050089
  • P1050090
  • P1050187
  • P1050188
  • P1050189
  • P1050190
  • P1050191
  • P1050192
  • P1050193

Logos finalistes

  • Lara Llobet
  • Manal Salhi
  • Maria Morales
  • P1050194
  • P1050195
  • P1050196
  • P1050197
  • Pedro Pardo
  • Sahori Montás

Logo guanyador

  • Mariamma Barry
  • P1050198
  • P1050200
  • P1050201

Graduació de 4t d'ESO

El passat dia 27 de juny vam celebrar la graduació de l'alumnat de 4t d'ESO al centre cívic Rogelio Soto.

Familiars, amics i professors van acompanyar els autèntics protagonistes de l'acte, l'alumnat de 4t d'ESO. Després d'unes paraules dels tutors i tutores del nivell, va prendre la paraula en representació dels alumnes la Pedro Arcas, Bernardo Alberti i Leilla Kallouti, per compartir amb el públic assistent el que havia estat per ells el seu pas per l'institut.

A continuació la directora va dirigir unes paraules d'agraïment als assistents i va desitjar molta sort als alumnes.

L'acte institucional va finalitzar amb el lliurament de diplomes i de l'orla dels diferents grups.

Graduacio 4tESO A

Graduacio 4tESO B

Graduacio 4tESO C

 Després d'un pica pica, de l'intercanvi d'agraïments, de rialles, de llàgrimes... i de moltes fotografies per al record, va arribar el moment del comiat... 

Moltes gràcies a tots els alumnes pels anys que ens han regalat i molta sort en el futur.

  • P1050274
  • P1050275
  • P1050276
  • P1050277
  • P1050278
  • P1050279
  • P1050281
  • P1050282
  • P1050283
  • P1050284
  • P1050285
  • P1050286
  • P1050287
  • P1050288
  • P1050289
  • P1050290
  • P1050291
  • P1050292
  • P1050293
  • P1050294
  • P1050295
  • P1050296
  • P1050297
  • P1050298
  • P1050299
  • P1050300
  • P1050301
  • P1050302
  • P1050303
  • P1050304
  • P1050305
  • P1050306
  • P1050307
  • P1050308
  • P1050309
  • P1050310
  • P1050311
  • P1050312
  • P1050313
  • P1050314
  • P1050315
  • P1050316
  • P1050317
  • P1050318
  • P1050319
  • P1050320
  • P1050321
  • P1050322
  • P1050323
  • P1050324
  • P1050325
  • P1050326
  • P1050327
  • P1050328
  • P1050329
  • P1050330
  • P1050333
  • P1050334
  • P1050335
  • P1050336
  • P1050337
  • P1050338
  • P1050340
  • P1050341
  • P1050342
  • P1050343
  • P1050344
  • P1050345
  • P1050346
  • P1050347
  • P1050348
  • P1050349
  • P1050350
  • P1050351
  • P1050352
  • P1050353
  • P1050354
  • P1050355
  • P1050356
  • P1050357
  • P1050358
  • P1050359
  • P1050360
  • P1050361
  • P1050362
  • P1050363
  • P1050364
  • P1050365
  • P1050366
  • P1050367
  • P1050368
  • P1050369
  • P1050370
  • P1050371
  • P1050372
  • P1050373
  • P1050374
  • P1050375
  • P1050376
  • P1050377
  • P1050378
  • P1050379
  • P1050380
  • P1050381
  • P1050382
  • P1050383
  • P1050385
  • P1050386
  • P1050387
  • P1050388
  • P1050389
  • P1050390
  • P1050391
  • P1050392
  • P1050393
  • P1050394
  • P1050395
  • P1050396
  • P1050397
  • P1050398
  • P1050399
  • P1050401
  • P1050402
  • P1050404
  • P1050405
  • P1050406
  • P1050407
  • P1050408
  • P1050409
  • P1050410
  • P1050411
  • P1050412
  • P1050413
  • P1050414
  • P1050415
  • P1050416
  • P1050417
  • P1050418
  • P1050419
  • P1050420
  • P1050421
  • P1050422
  • P1050423
  • P1050424
  • P1050425
  • P1050426
  • P1050427
  • P1050428
  • P1050429
  • P1050430
  • P1050431
  • P1050432
  • P1050433
  • P1050434
  • P1050435
  • P1050436
  • P1050437
  • P1050438
  • P1050439
  • P1050440
  • P1050441
  • P1050442
  • P1050443
  • P1050444
  • P1050445
  • P1050446
  • P1050447
  • P1050448
  • P1050449
  • P1050450
  • P1050452
  • P1050453
  • P1050454
  • P1050455
  • P1050456
  • P1050457
  • P1050458
  • P1050459
  • P1050460
  • P1050461
  • P1050463
  • P1050464
  • P1050465
  • P1050466
  • P1050467
  • P1050468
  • P1050469
  • P1050470

 

Institut Ribot i Serra
C/ Conxa Espina, 33
08204 Sabadell
Telf: 93 712 13 22 - Fax: 93 711 34 57
iesribotiserra@xtec.cat